środa, 19 sierpnia 2020

Alicja Bachleda - Curuś po raz drugi !

Cześć,
Jakiś okres temu publikowałem zdjęcia z domniemanym podpisem Alicji Bachledy Curuś ( klik ).
Kilkanaście dni po mojej publikacji wraz z innymi kolekcjonerami dowiedzieliśmy się, że agencja aktorska z której otrzymywaliśmy podpisy podrabiała je.Wszystkie podpisy od aktorów z tejże agencji były podpisane tym samym kolorem markera i wszystkie podpisy wyglądały niemal identycznie. Postawiłem więc spróbować napisać na pewien prywatny adres do aktorki. Czekałem bardzo długo, ale warto było czekać, bo w kopercie znalazłem wszystkie podpisane zdjęcia, które teraz publikuję.
Niestety w tym hobby warto być upartym i próbować słać listy pod różne adresy które dostajemy.

Poniższe zdjęcie przeznaczam na wymianę:
Jak zdobyty : Prośba na pewien adres
 Ile czekałem: 234 dni
Jakość: Tym razem oryginał !

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2020/08/534-anne-marie-rindom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Moje marzenie jest mieć autograf od Pani Alicji.
    Zapraszam siebie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/08/485-daniel-olbrychski.html

    OdpowiedzUsuń