poniedziałek, 4 kwietnia 2016

110. Kyriakos Papadopoulos

Cześć,
Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu, aby dodawać nowe posty, ale postaram się to w najbliższym czasie nadrobić.
Dziś chciałem zaprezentować podpis greckiego środkowego obrońcy Kyriakosa Papadopoulosa. Zawodnik ten zaczynał swoją karierę w  klubie Svoronos Katerinis. Następnie został piłkarzem Olympiakosu Pireus. W 2007 roku awansował do kadry pierwszego zespołu. 2 grudnia 2007 zadebiutował w pierwszej lidze greckiej w wygranym 3:1 wyjazdowym meczu z Atromitosem Ateny. Miał wówczas 15 lat i 283 dni. Stał się tym samym najmłodszym piłkarzem w historii ligi greckiej. W Olympiakosie w latach 2007-2010 rozegrał 11 ligowych spotkań. W 2008 i 2009 roku wywalczył z tym klubem mistrzostwo kraju, a także dwa Puchary Grecji. Następnie został piłkarzem niemieckiego Schalke 04 skąd w 2014 roku trafił na wypożyczenie do Bayeru Leverkusen. Póki co w drużynie Aptekarzy nie zagrał zbyt wiele spotkań, ale wierzę że drzemie w nim ogromny potencjał. 
W kadrze narodowej Grecji zagrał jak na razie 20 spotkań, w których strzelił 4 bramki- co dla obrońcy jest bardzo dobrym wynikiem  


                             Otrzymałem dwie podpisane karty, dlatego jedna z nich wędruje na wymianę.

Jak zdobyty :  Prośba na adres:
 Bayer 04 Leverkusen
Stadium BayArena
Bismarckstr. 122 - 124
51373 Leverkusen
Germany
Ile czekałem: 13 dni
Jakość : Oryginał


5 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/04/60-micha-zebrowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje.
    Zapraszam do mnie. Już jutro nowy post :) serdecznie zapraszam.

    http://autografywiktorii.blogspot.com/2016/04/32-matthias-mayer.html

    OdpowiedzUsuń