poniedziałek, 1 sierpnia 2016

141. Jerome Boateng

Cześć,
Wybaczcie za brak wpisów, ale odpoczywałem przez tydzień na zasłużonych wakacjach. Od dziś częstotliwość wpisów wraca do normy.
Chciałem wam pokazać podpis, który otrzymałem już jakiś czas temu pisząc na adres agencji. Należy on do świetnego niemieckiego stopera - Jerome Boatenga. 
Jerome swoją wielką piłkarską karierę zaczynał w niemieckich klubach : Hertha i HSV. Dobre występy zaowocowały transferem do Manchesteru City a potem w 2011 roku do Bayernu Monachium. W niemieckim klubie stał się gwiazdą światowego formatu. Zdobył w nim liczne trofea, a także wraz z reprezentacją Niemiec zdobył Mistrzostwo Świata 2014, a także brązowy medal Mistrzostw Świata 2010.

Co do samego podpisu... Jak już pisałem na samym początku - został on zdobyty poprzez prośbę listowną na adres agencji. Spotkałem się z opiniami, iż podpis który dostałem nie jest oryginalny, ponieważ sam Niemiec posiada "bardziej pękaty" podpis, czego dowodem na to są podpisy na koszulkach jak również "autografy" składane na kartach Bayernu. Same karty Bayernu zostawiam w spokoju, jest wiele różnych opinii na temat ich oryginalności, ja osobiście sądzę że większość to podpisy składane przez maszynę. 
Potem nawiązałem kontakt z polskim kolekcjonerem mieszkającym w Niemczech, który zbiera wielu graczy Bayernu osobiście i powiedział mi, że ten autograf jest oryginałem. Gdzie leży prawda ? Pewnie jak zawsze - pośrodku. To tylko dowodzi, że w 100% oryginalny podpis to ten, zdobyty osobiście. 

  


A tutaj karta Bayernu z podpisem (według mnie AP)

Jedno zdjęcie przeznaczam na wymianę:

Jak zdobyty :  Prośba na adres agencji
Ile czekałem: 28 dni
Jakość: ??

5 komentarzy:

  1. Gratulację :)
    Zapraszam na :http://autografymoje.blogspot.com/
    Mnóstwo Autografów na Wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do siebie: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/08/69-zy-ania-wyszkonii.html

    OdpowiedzUsuń