wtorek, 30 stycznia 2018

338. Robert Korzeniowski

Cześć,
Na autograf od Roberta Korzeniowskiego "polowałem" od dłuższego czasu. Nie będę przesadzał jeśli powiem, że był to mój ulubiony sportowiec z czasów dzieciństwa. 4 złote medale na Igrzyskach Olimpijskich - w chodzie na 50 km przez 12 lat nie miał sobie równych. Obronić złoty medal olimpijski to dopiero jest wyczyn, a zdobyć go trzy razy pod rząd to już w ogóle jakiś kosmos :)! Śmiało można postawić sportowca z Krakowa w gronie najlepszych lekkoatletów w Polsce w przeciągu całej historii tej dyscypliny. Niestety, po jego przejściu na sportową emeryturę w Polsce brakuje zawodników, którzy kontynuowaliby zdobywanie sukcesów w tej dziedzinie... 
Robert Korzeniowski w dalszym ciągu angażuje się w różne akcje i imprezy sportowe rozgrywane w Polsce. Niestety nie miałem możliwości spotkania go osobiście, ale mam nadzieję że kiedyś mi się to uda :)

Trzy poniższe zdjęcia wędrują na wymianę:
Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 35 dni
Jakość: Oryginał!


4 komentarze: