środa, 27 lipca 2016

140. Robert Burneika

Cześć,
Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam autograf sympatycznego litewskiego kulturysty Roberta Burneiki znanego wśród fanów jako Hardcorowy Koksu.
Robert, jak już wspomniałem wcześniej właśnie przez swoją bezpośredniość stał się lubianym i cenionym wśród fanów sportowcem. Poprzez swoje liczne filmiki z siłowni, zachęca wielu młodych ludzi do uprawiana kulturystki i zwraca uwagę również na często wykonywane błędy. 
Robert również startował w wielu zawodach kulturystycznych ( m.in. Mr Olimpia) gdzie zajmował miejsca w ścisłej czołówce kulturystów na świecie.
Również próbował mieszanych sztuk walki, a jego walka w MMA z Marcinem Najmanem  przeszła chyba do historii polskich sztuk walki - zwłaszcza że sam Robert przyznał że nie przygotowywał się specjalnie do tego starcia - jedynie ćwiczył na siłowni.

Bardzo cieszę się z tego, że posiadam w swojej kolekcji podpis tego sympatycznego kulturysty. Pisałem na adres prywatny i czekałem tylko 4 dni na zdjęcia z dedykacją !

Jak zdobyty :  Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 4 dni
Jakość: Oryginał

8 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie, u mnie Arsenal
    http://timok-grafy.blogspot.com/2016/07/autografy-arsenal-london.html

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 yr old Account Executive Kleon Siney, hailing from Frontier enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Cryptography. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. dowiedziec sie tutaj

    OdpowiedzUsuń