wtorek, 23 czerwca 2015

33. Krystyna Pałka

Cześć,
Dzisiaj tak na szybko - przedstawiam wam autograf  polskiej biathlonistki Krystyny Pałki.

Polski biathlon niestety nie jest naszą dyscypliną narodową, jednakże mamy kilku naprawdę dobrych zawodników na poziomie światowym i z pewnością do nich zalicza się Pani Krystyna Pałka.

Polskę zaczęła reprezentować na zawodach międzynarodowych od 2003 roku, zdobywając m.in. srebrny medal na Mistrzostwach Świata w Novym Meście.

Posiadam dwa identyczne autografy - jeden zdobyłem wcześniej w konkursie Majkela, drugi otrzymałem wczoraj, wraz z trzema innymi w jednym liście od Polskiego Związku Biathlonu.
Prosiłem o podpis Tomasza Sikory i dwóch młodych, aczkolwiek zdolnych juniorek - ale niestety ich nie otrzymałem...

Jeden autograf wędruje na wymianę

Jak zdobyty : Prośba na adres:

Polski Związek Biathlonu
  ul. T. Kościuszki 84
40-519 Katowice
Ile czekałem:27 dni
Oryginalny : Tak

4 komentarze: