sobota, 30 stycznia 2016

94. Thibaut Courtois

Czołem!,
Dziś chciałbym zaprezentować podpis od belgijskiego bramkarza Chelsea Londyn - Thibauta Courtoisa. Thibaut to 23- letni podstawowy bramkarz reprezentacji oraz londyńskiej Chelsea. Osiągnął to w bardzo młodym dla bramkarza wieku- więc tak naprawdę wielka kariera piłkarska jeszcze przed nim. Nie na darmo mówi się, że bramkarz jak wino- im starszy tym lepszy :)

Swoją przygodę zaczynał w belgijskim Genk. Świetne występy zaowocowały transferem do Chelsea, a następnie do Atletico- gdzie został wypożyczony w latach 2011-2014, a następnie powrócił do Chelsea. Co ciekawe w barwach londyńskiej Chelsea zagrał 32 spotkania i strzelił JEDNĄ bramkę - co jest wyjątkiem wśród bramkarzy.

Thibaut jest również zdobywcą kilku osiągnięć indywidualnych: Bramkarz roku w Belgii, Gracz roku w Belgii czy najlepszy bramkarz La Liga. Jest również dwukrotnym zdobywcą tzw. trofeum Zamora- czyli nagrody przyznawanej za  najniższą średnią straconych goli w Primiera Division.

Bardzo cieszę się z tego podpisu, zwłaszcza że tak jak wspominałem - belg ma dopiero 23 lata więc przed nim przynajmniej 15 lat kariery bramkarskiej, w której może jeszcze wiele osiągnąć.

Do Courtoisa wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną, kupon IRC oraz 4 zdjęcia które otrzymałem podpisane. Jedno już wymieniłem, poniższe zdjęcie również wędruje na wymianę.


Jak zdobyty : Prośba na adres :
Cobham Training Centre
64 Stoke Road
Stoke D'Abernon
Surrey KT11 3PT
UK

Ile czekałem: 32 dni
Oryginalny :  Tak

8 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! :)
    http://futbolove-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :D bardzo cenny autograf. założyłam bloga i zapraszam na pierwszą notatkę ;) jeśli możesz to proszę dodaj mnie do linków. ja już to zrobiłam z przyjemnością. pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Grartulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń