czwartek, 28 maja 2015

26. Angel Di Maria

Czołem,
 Zauważyłem, że sporo teraz wpisów dotyczących autografu Angela Di Marii. Zapewne Angel podpisywał w tym samym czasie wszystkie listy z Polski, bo ja również taki list od tego znakomitego piłkarza dostałem.

Myślę, że samego piłkarza nie trzeba przedstawiać - znakomity skrzydłowy reprezentacji Argentyny i Manchesteru United. Aż można się zdziwić, czemu Real nie chciał tak znakomitego piłkarza w swoich szeregach ( zapewne chodziło o popularność - bądź co bądź Angel nie jest aż tak medialny  tak jak Bale czy James Rodriguez, więc Real straciłby sporo pieniędzy na reklamach, koszulkach itp)

Cieszę się, że mogę mieć w swojej kolekcji autograf tak genialnego piłkarza.

Do Angela wysłałem list z prośbą o autograf, kupon IRC, dwa zdjęcia oraz białą kartę z bloku technicznego, po to aby zdjęcia się nie pogięły. Otrzymałem oba podpisane zdjęcia oraz podpis na tej kartce. Jedno ze zdjęć oraz podpis na kartce przeznaczam na wymianę.

 Jak zdobyty :   Prośba na adres :
Angel Di Maria
Manchester United
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
England

Ile czekałem: 52 dni
Oryginalny : Tak

4 komentarze: