poniedziałek, 13 listopada 2017

307. Federico Bernardeschi

Cześć
Kolejny autograf od byłego już młodzieżowego Reprezentanta Włochów U-21. Dzisiejszym bohaterem będzie pomocnik Juventusu - Federico Bernardeschi! Bernardeschi był bez wątpienia gwiazdą młodzieżowej Reprezentacji Italii - w wieku 23 lat być wycenianym na 30 mln euro to naprawdę niełatwa sprawa. Nic więc dziwnego, ze po udanych młodzieżowych Mistrzostwach w Polsce po piłkarza zgłosił się sam Juventus Turyn i zaoferował Fiorentinie 40 mln euro. Viola mogła tylko pomarzyć o zatrzymaniu zawodnika, bowiem sam Federico wyraził chęć zmiany barw klubowych. 
Obecnie piłkarz występuje w dorosłej Reprezentacji Italii, dla której ma już rozegranych 12 spotkań. Znalazł się również w wąskiej kadrze Włochów na Mistrzostwa Europy 2016. Całkiem nieźle jak na piłkarza, który zaledwie 5 miesięcy temu grywał jeszcze w młodzieżowej drużynie Włochów.

Co do samego zbierania to długo nie mogłem rozpoznać piłkarza - pomimo jego charakterystycznego wyglądu. Raz piłkarz pojechał wcześniej niż reszta drużyny na trening... Na szczęście kadrę Włochów zbierałem niemal codziennie przed ich wyjazdem na trening, więc któregoś dnia głównie dzięki tatuażom rozpoznałem samego zawodnika. Sam Federico okazał się naprawdę bardzo sympatyczną postacią i bez problemu podpisał wszystkie zdjęcia jakie mu pokazałem. A największy szacunek za to, że na każdym z nich podpisał się pełnym podpisem, a nie tylko byle jak jak większość znanych piłkarzy. Wielkie dzięki Federico ! 


Dwa autografy wędrują na wymianę:
Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał




3 komentarze: