środa, 1 lutego 2017

206. Mathieu Dossevi

Czolem,
Ostatnim podpisem, który otrzymałem w liście od belgijskiego Standardu Liege jest podpis reprezentanta Togo - Mathieu Dossevi.  O tym zawodniku również nie mogę zbyt wiele powiedzieć, dlatego też zacytuję Wikipedię:

Jest wychowankiem Tours FC, skąd w wieku 17 lat przeprowadził się do Le Mans FC, występującego wówczas w Ligue 1. Na debiut w tej lidze przyszło mu zaczekać do 2008 roku – wówczas to pojawił się na boisku w pojedynku z późniejszym mistrzem kraju, Girondins Bordeaux. Czarnoskóry piłkarz przed sezonem 2010–11 opuścił szeregi zdegradowanego Le Mans i jego kartę zawodniczą wykupiło Valenciennes FC. W klubie tym występuje po dziś dzień. Przez trenera Philippe'a Montaniera wystawiany był na pozycji skrzydłowego, u Daniela Sancheza występuje najczęściej tuż za wysuniętym napastnikiem.


To byłoby na tyle jeśli chodzi o zawodników, których autografy znalazły się dość przypadkowo w mojej kolekcji - a o samych zawodnikach niewiele mogę powiedzieć. Następne wpisy mam nadzieję wynagrodzą wam te niezbyt ciekawe autografy które prezentowałem ostatnio :)

Jak zdobyty :  Prośba na adres:
Standard Liege
Rue de la Centrale 24000 Liège
Belgia

Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

1 komentarz:

  1. Gratki, zapraszam na nowy post ;) Dodałam do ulub, liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń