piątek, 4 sierpnia 2017

275. Andrea Pirlo

Cześć,
Na autograf tego rewelacyjnego pomocnika "polowałem" bardzo długo. Pojawiały się propozycje wymiany, ale jestem dość sceptycznie nastawiony do autografów pochodzących z prywatnego adresu Andrei Pirlo. Kiedy pojawiła się okazja wymiany za autograf Pirlo zdobyty osobiście nie zastanawiałem się ani chwili i tym samym do mojej kolekcji dołączył podpis jednego z najlepszych pomocników w historii footballu. 
Andrea Pirlo swoją karierę zaczynał we włoskiej Bresci Calcio. Następnie na trzy lata trafił do Interu Mediolan, ale tam nie poznali się na jego piłkarskim talencie. W drużynie Nerrazurrich zagrał 22 spotkania, a większość czasu spędził na wypożyczeniu w Bresci czy Regginie. W 2001 roku stał się piłkarzem AC Milan. W Milanie spędził 10 lat pięknej, piłkarskiej kariery. Był jednym z perfekcyjnych reżyserów gry zespołu z Mediolanu. Pomocnik kompletny, znakomicie wykonujący rzuty wolne i potrafiący zagrać piłkę do partnerów co do milimetra. W Milanie zagrał 377 spotkań strzelając w nich 44 bramki. W 2011 roku Milan zrezygnował z pomocnika twierdząc, że nic więcej nie może on dać drużynie. Bardzo szybko działacze Rossonerich przekonali się w jakim wielkim błędzie byli - Pirlo trafił do Juventusu i tam był jednym z podstawowych piłkarzy środka pola. Z Juventusem wywalczył cztery tytuły Mistrza Włoch z rzędu -2012,2013,2014 i 2015. Obecnie gra w amerykańskim zespole New York City. 
Andrea Pirlo to uczestnik 6 wielkich imprez piłkarskich. Znalazł się w kadrze Włochów na Mistrzostwach Świata 2006, 2010 i 2014, a także Mistrzostwach Europy 2004, 2008 i 2012. Był członkiem ekipy która wywalczyła tytuł Mistrza Świata 2006. 

Tak jak pisałem wcześniej, autograf pochodzi z wymiany. Złożony został na błyszczącym zdjęciu formatu 20x30 cm i został on zdobyty osobiście przez kolekcjonera z USA. Oczywiście jest to autograf wymarzony i jeden z najcenniejszych podpisów w mojej kolekcji. 

Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

8 komentarzy:

  1. Gratulacje, takie podpisy najbardziej cieszą :)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/08/27-andreas-kofler.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, wielki piłkarz, grający niezwykle inteligentnie, za mało dziś jest takich jak on.
    http://cavronautographs.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/08/karolina-gruszka.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, zazdroszczę super wymiany;)! Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/08/14-stefan-hula.html

    OdpowiedzUsuń