czwartek, 12 maja 2016

119. Miguel Garcia Lucio

Cześć,
Dzisiaj zaprezentuję wam podpis z wymiany, od gracza którego kojarzą tylko najwięksi sympatycy Realu Madryt. Należy on do młodzieżowej drużyny Realu Madryt Castilla. Miguel Garcia Lucio to popularny Garcii. Jest to 18 letni, młody zawodnik z którego ( mam nadzieję) wyrośnie kiedyś prawdziwy lider środka pola porównywalny choćby i z samym Andreą Pirlo !.
Pomimo, że zawodnik ten jeszcze nic wielkiego nie osiągnął - chociaż ma naprawdę "papiery" na bycie piłkarzem klasy światowej - nie mogłem zaprzepaścić takiej szansy i zdecydowałem się na wymianę. Zwłaszcza że jest to podpis z bardzo ładną dedykacją imienną - tak się złożyło, że wymieniałem się również z Mateuszem :)

Miejmy nadzieję, że za kilka lat autograf tego piłkarza będzie równie cenny a sam zawodnik będzie jednym z najlepszych na świecie - czego z pewnością mu życzę !

 
Jak zdobyty :  Wymiana
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak!

5 komentarzy: