niedziela, 8 maja 2016

118. Adem Ljajic

Cześć,
Ostatnio przeprowadzałem bardzo dużo wymian - niestety ilość odpowiedzi na listy, które wysłałem jest ostatnimi czasy bardzo znikoma, dlatego też ciesze się, że chociaż takie listy do mnie przychodzą. Dzisiaj chciałem zaprezentować podpis serbskiego zawodnika Adema Ljajicia. Adem to obecnie piłkarz Interu Mediolan, ale najprawdopodobniej pod koniec tego sezonu wróci do Romy. W swojej karierze ma również występy we włoskiej Fiorentinie. Bardzo cenię sobie tego zawodnika - jest to pomocnik, który robi dużo zamieszania na boisku i potrafi zachwycić dryblingiem lub niespodziewanym zagraniem. Myślę że w przyszłości może stać się jednym z najlepszych piłkarzy na świecie - potrzebuje tylko trenera który w pełni mu zaufa i da mu pokazać pełnię swoich możliwości.

Autograf zdobyty osobiście podczas tegorocznego meczu Polska - Serbia, więc mam pewność że jest w 100% autentyczny.

Jak zdobyty :  Wymiana
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak!

6 komentarzy: