czwartek, 16 listopada 2017

308. Giuseppe Pezzella

Cześć,
Dzisiaj autograf pochodzący od kolejnego młodzieżowego Reprezentanta Włoch - lewego obrońcy Giuseppe Pezzelli. Giuseppe to obecny zawodnik włoskiego Udinese, do którego trafił w lipcu 2017 roku z włoskiego Palermo za kwotę 4,5 mln euro. Na dzień dzisiejszy w tym sezonie Serie A zagrał 7 spotkań. 
Sam zawodnik został powołany do Młodzieżowej Reprezentacji Italii w ostatniej chwili, w miejsce kontuzjowanego Murru. Samego zawodnika widziałem tylko raz podczas zbierania, zawsze gubił mi się w tłumie innych piłkarzy. Posiadam tylko jeden autograf tego zawodnika, ponieważ okazało się, że na dwóch innych zdjęciach które miałem to nie był on :) - ale nie tylko ja dałem się na to nabrać, bo sporo kolekcjonerów miało wywołane to samo zdjęcie bardzo podobnego do Giuseppe Pezzelli piłkarza.

Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

6 komentarzy:

  1. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/11/391-antonio-di-natale.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D
    Zapraszam do mnie na nowy post - autograf Daniela Olbrychskiego http://autografyjr.blogspot.com/2017/11/daniel-olbrychski.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń