niedziela, 10 września 2017

285. Wilfried Bony - zagadka

Cześć,
Dzisiaj prawdziwa zagadka, której do tej pory nie rozwiązałem. Otóż dwa lata temu postanowiłem napisać prośbę zbiorową do Manchesteru City. Do dużej koperty włożyłem list z prośbą o przekazanie listów do poszczególnych zawodników. W kopercie znalazły się listy m.in. do Sergio Aguero, Samira Nasriego, Vincenta Kompanego czy Wilfrieda Bonego. Wszystkie listy wróciły do mnie, ale niestety zamiast oryginalnych autografów dostałem nadruki na bardzo ładnych kartach...
List od Wilfrieda był inny. Przyszedł nieco później niż reszta listów, w kopercie oznakowanej pieczątką klubu z Manchesteru. Znalazłem w nim kartę z nadrukiem, ale nad nadrukiem została wypisana dedykacja. Czy przez samego piłkarza? Tego nie wiem. Szkoda że nie poprawił nadruku swoim podpisem - właśnie przez to nie wiem jak klasyfikować tą kartę - czy to jest autograf? Czy dedykacja została napisana przez samego piłkarza? Raczej nie przez pracownika klubu, bo reszta odpowiedzi które do mnie przyszły to były karty z nadrukami. Pytań jest coraz więcej, odpowiedzi na nie brakuje.. Tak czy inaczej karta została w mojej kolekcji. 
A wy jak uważacie ? 

Jak zdobyty : Prośba na adres Manchesteru City
Ile czekałem: 61 dni
Jakość: Nadruk. Dedykacja?

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, ale jakby nie było. Gratuluję!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/09/329-christian-karembeu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem podobną sytuację z Joe Hartem. Wysłałem mu kartę, a on odesłał mi ją podpisaną i właśnie tą z nadrukiem i samą dedykacją. Dlatego myślę, że może być ona oryginalna.

    OdpowiedzUsuń