wtorek, 13 października 2015

68. Jakub Wawrzyniak

Cześć,
Niestety listowna "posucha" trwa dalej, nie przychodzi nic od ponad 3 tygodni...Mam nadzieje że wkrótce się to zmieni, a póki co prezentuje podpis od Kuby Wawrzyniaka

O tym piłkarzu można mówić sporo sprzecznych rzeczy- niektórzy będą się z niego naśmiewali, inni wytykali fatalny błąd w trakcie którego w 90 minucie straciliśmy zwycięstwo w meczu towarzyskim z Niemcami (zakończonym 2:2). Można mówić wiele rzeczy, ale fakt jest taki, że Polska nie ma obecnie żadnego lepszego LO. Kuba to udowodnił ostatnio grając cały mecz z Irlandią.
Wawrzyniaka najbardziej będą kojarzyć kibice Legii Warszawa-  bo to w tym klubie zagrał ponad 120 spotkań. Obecnie jest on zawodnikiem Lechii Gdańsk - więc pisząc na adres klubu bardzo łatwo zdobyć ten autograf.

W kadrze Jakub Wawrzyniak zagrał 45 meczy i zdobył jedną bramkę. Tak jak pisałem powyżej- możemy o tym zawodniku mówić naprawdę wiele dobrych i złych rzeczy, ale nie mamy lepszego LO od niego. Mam nadzieję że Jakub znajdzie się w szerokiej kadrze, która pojedzie na ME we Francji. Dla mnie osobiście ten zawodnik zasługuje na to, nawet jeśli miałby jechać w roli statysty i pomagać mentalnie drużynie


Jak zdobyty : Prośba na adres:

LECHIA GDAŃSK SPÓŁKA AKCYJNA
Ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1
80-560 Gdańsk
Ile czekałem: 63 dni
Oryginalny : Tak

4 komentarze: