wtorek, 30 sierpnia 2016

151. Marta Żmuda-Trzebiatowska

Cześć,
Jak zapewne doskonale wiecie, autografy sportowców zajmują u mnie szczególne miejsce, ale to nie znaczy, że nie zbieram podpisów od aktorów/aktorek czy wokalistów. Dzisiaj chciałem zaprezentować wam podpis, który dostałem już jakiś czas temu, a należy on do polskiej aktorki Marty Żmudy - Trzebiatowskiej.
Marta Żmuda Trzebiatowska to obecnie dla mnie jedna z najlepszy i najładniejszych polskich aktorek, dlatego też bardzo chciałem zdobyć jej podpis na zdjęciu. Jako aktorka grała w takich polskich produkcjach jak: Nie kłam kochanie, Och Karol 2, Śluby panieńskie czy Listy do M. Nie jestem wielkim fanem polskiego kina, ale muszę przyznać że podoba mi się gra tej aktorki.

Marta Żmuda- Trzebiatowska jest również aktorką teatralną, a także podkładała dubbing w bajce Królewna Śnieżka. Jest również laureatką wielu nagród indywidualnych.

 
Jak zdobyty : Prośba na adres ( już chyba nieaktualny) :

Marta Żmuda- Trzebiatowska
Agencja Aktorska L*Gwiazdy
ul. Chełmska 19/21,
bud. "LIPSK", pokój 400
00-724 Warszawa

Ile czekałem: 143 dni
Jakość: Oryginał

8 komentarzy: