środa, 13 kwietnia 2016

112. Pedro Rodriguez

Cześć, 
Cieszy mnie fakt, że ostatnimi czasy przychodzi do mnie wiele listów. Niestety gorzej z czasem, który jest potrzebny do pokazania wam kolejnych podpisów- ale postaram się to w miarę szybko nadrobić. Dzisiaj prezentuję podpis od hiszpańskiego byłego gracza Barcelony - Pedra! Pedro Rodriguez Ledesma - bo tak brzmi pełne nazwisko naszego dzisiejszego bohatera to wychowanek drużyny z Katalonii. Zazwyczaj gra na pozycji skrzydłowego bądź cofniętego napastnika. 
W hiszpańskiej  drużynie zadebiutował w 2008 roku. W sezonie 2010/2011 wraz z Leo Messim i Davidem Villą tworzył najskuteczniejsze trio napastników na świecie ( znane jako MVP). Trio z tamtego okresu jest często porównywane z Triem z obecnego sezonu.
W 2015 roku zdecydował się przejść do londyńskiej Chelsea. Do dziś zastanawiam się co było motorem napędowym, który skłonił tego piłkarza do podjęcia właśnie takiej decyzji. Wszak w Barcelonie miał wszystko czego potrzebował i z pewnością znalazły swoje miejsce również w obecnym zespole hiszpańskiej drużyny. Nie mniej jednak to już są problemy samej Barcelony, a mnie niezmiernie cieszy fakt, że mogę mieć w kolekcji podpis tego niesamowitego piłkarza - bowiem wszystkim wiadome jest że Londyński klub w przeciwieństwie do drużyny Barcelony przekazuje listy swoim piłkarzom.


Dla siebie zostawiam tylko powyższe zdjęcie. Trzy zdjęcia widoczne poniżej wędrują na wymianę:



Jak zdobyty : Prośba na adres :
 
Cobham Training Centre
64 Stoke Road
Stoke D'Abernon
Surrey KT11 3PT
UK
Ile czekałem: 58 dni
Jakość : Oryginał


10 komentarzy:

  1. świetny zawodnik, gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń

  2. GRATKI :)
    http://autografygrzegorza.blogspot.com/2016/04/artur-boruc_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Przy odrobinie wolnego czasu zapraszam na mojego bloga i moją na razie skromną kolekcje autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Przy odrobinie wolnego czasu zapraszam na mojego bloga i moją na razie skromną kolekcje autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/04/30-pascal-egloff.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/ <--- Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń