sobota, 25 lipca 2015

44. Ola Ciupa

Hej
Dzisiaj odskoczymy trochę od tematyki sportowej, chciałem wam pokazać autograf Oli Ciupy.
Chyba każdy słyszał to nazwisko, głównie z programu "Celebrity Splash " ( swoją drogą jak dla mnie strasznie głupi program" czy poprzez współpracę z Donatanem rok temu na Eurowizji
Dla mnie ważne było to, że Ola to Miss małopolski 2014 roku, niestety zrezygnowała z walki o tytuł miss Polski.
Autograf chciałem mieć w swojej kolekcji, zwłaszcza że bardzo łatwo go zdobyć. Wysłałem list z prośbą, dwa zdjęcia oraz kopertę zwrotną. Otrzymałem moje zdjęcia z powrotem, niestety podpisane z tyłu, niemniej jednak z podpisu jestem zadowolony.
Jak zdobyty : Prośba na adres:
4fun Media S.A (Ola Ciupa)
Ul.
Bobrowiecka 1A
00-728 Warszawa 
Ile czekałem: 20  dni
Oryginalny : Tak

5 komentarzy: