wtorek, 24 października 2017

300. Alessandro Del Piero !

Autograf numer 300 w mojej kolekcji - nigdy nie sądziłem że tak szybko osiągnę tą liczbę. Właśnie z tej okazji przygotowałem dla was coś niezwykłego - autograf pochodzący od samego Allesandro Del Piero!
Allesandro swoją piłkarską przygodę zaczynał w Calcio Padowa. To właśnie z Padovy w 1993 roku trafił do Juventusu, gdzie zyskał światowej klasy rozgłos i stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata. Allesandro w Juventusie grał przez blisko 20 lat! Jest najlepszym strzelcem włoskiego zespołu - 289 goli, a także zawodnikiem z największą liczbą występów - aż 705.
Wraz z Davidem Trezeguet tworzył niesamowity duet napastników- można śmiało rzec że najlepszy na przełomie XX i XXI wieku. 
Przez swoją karierę zdobył wiele pucharów i nagród indywidualnych. Warto wymienić wśród nich 6-krotne zdobycie tytułu Mistrza Włoch, Zwycięstwo w Lidze Mistrzów 1995/1996, zdobycie Superpucharu Europy 1996, zdobycie tytułu Mistrza Świata - 2006, a także wicemistrza Europy 2000.
Znajduje się on na prestiżowej liście FIFA 100 wraz z innymi najlepszymi piłkarzami ostatniego stulecia.
Ogromnie się cieszę z autografów tego piłkarza w swojej kolekcji, a zdobyłem je pisząc list na adres prywatny piłkarza.

Poniższe zdjęcie jestem w stanie wymienić, ale liczę tylko na ciekawe propozycje:

Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 63 dni
Jakość: Oryginał

6 komentarzy: