środa, 14 września 2016

157. Toni Kroos

Cześć,
Dzisiaj chciałem zaprezentować podpis jednego z najlepszych środkowych pomocników świata - Toniego Kroosa. Toni swoją piłkarską karierę rozpoczynał w drugiej drużynie Bayernu Monachium. Potem został włączony do pierwszej drużyny, ale nie mógł liczyć na częstą grę - dlatego klub zdecydował się go wypożyczyć w 2009 roku  do Bayeru Leverkusen. Tam w trakcie jednego sezonu zagrał ponad 40 spotkań, zdobywając w nich 10 bramek i na dobre wrócił do Bayernu Monachium. W 2014 roku przeszedł jednak do Realu Madryt za kwotę 25 milionów euro. Obecnie portal transfermarkt wycenia go na 55 mln euro.
Toni Kross jest jednym z najlepszych kreatorów gry. Cechują go bardzo dokładne, wypieszczone podania, którymi nieraz potrafi zadziwiać i szokować. Zdobywa także sporo asyst, a co najważniejsze bierze udział w niemal każdej akcji, która przynosi bramkę.
Dla Reprezentacji Niemiec zagrał 72 spotkania i zdobył z nią w 2014 roku tytuł Mistrza Świata. 
Jest także dwukrotnym zdobywcą pucharu Ligi Mistrzów : z Bayernem w 2013 roku oraz z Realem w 2016 roku. 

Do Toniego Kroosa pisałem na adres prywatny. Wysłałem trzy zdjęcia, wróciły do mnie podpisane plus Toni dołożył jeszcze kartę Reprezentacyjną. Trochę szkoda, że nie dostałem karty klubowej Realu Madryt, bo wiem że nieraz takie wysyła... 

 
Dwa poniższe zdjęcia wędrują na wymianę:
 

 Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 10 dni
Jakość: Oryginał

5 komentarzy: