wtorek, 1 września 2015

54. Julian Draxler

Hej,
Jakiś czas temu przedstawiałem wam jeden z podpisów piłkarzy Schalke, mówiąc że otrzymałem także kilka innych autografów, których wam nie prezentowałem.
Dzisiaj przyszła pora na kolejny podpis z tej samej koperty, należący do Juliana Draxlera. Nie ukrywam, że bardzo chciałem zdobyć ten podpis, ponieważ 22 letni pomocnik zapowiada się na niezwykle ciekawego zawodnika - może o tym świadczyć fakt, że do samego końca tegorocznego okna transferowego bił się o niego Juventus Turyn - ostatecznie chłopak przeszedł do Volfsburga.
W Schalke Julian strzelił 17 bramek występując w 116 meczach, co na tak młodego zawodnika jest bardzo dobrym osiągnięciem.
Julian ma także kilka występów w kadrze narodowej Niemiec- dokładnie 15 oraz jedną strzeloną bramkę.

Oczywiście ja swój autograf zdobyłem pisząc na adres Schalke, jednak Draxler nie jest już zawodnikiem tego klubu, więc adres który podaję poniżej jest nieaktualny

Jak zdobyty : Prośba na :
                                                            FC Gelsenkirchen-Schalke 04 e.V.                                                
Ernst-Kuzorra-Weg 1  
45891 Gelsenkirchen 
Ile czekałem: 9 dni
Oryginalny : Tak

3 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie na pierwszą powakacyjną notkę :)
    http://norbi10.blogspot.com/2015/09/termalica-bruk-bet-nieciecza.html

    OdpowiedzUsuń