piątek, 18 sierpnia 2017

278. James Rodriguez

Cześć,
Kolejny podpis byłego już zawodnika Realu Madryt - do tego złożony na oficjalnej klubowej karcie, to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów. James Rodriguez- bo to o nim dziś mowa- do królewskich trafił w 2014 roku po bardzo udanych Mistrzostwach świata w jego wykonaniu ( zdobył w nich tytuł króla strzelców i był jednym z najlepszych zawodników tego turnieju). W Realu jak to w każdym wielkim klubie -presja i oczekiwania są ogromne, konkurencja także. Dlatego też kolumbijczyk nie mógł pokazać pełni swoich możliwości w tym zespole. Szkoda, bo osobiście uważam go za jednego z najlepszych pomocników świata. Mam nadzieję że w Bayernie pokaże pełnię swoich możliwości i udowodni działaczom królewskich jak bardzo się mylili w stosunku do tego zawodnika.
Autograf zdobyłem drogą kupna od kolekcjonera który zbierał osobiście Real Madryt. Tak jak wspominałem wcześniej, złożony został na oficjalnej karcie klubowej Realu, co sprawia że jest on jeszcze bardziej cenny.

Jak zdobyty : Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

9 komentarzy:

  1. Wow, gratulacje:) Moim zdaniem James pasuje w Bayernie, a jego autografu na karcie klubowej Bayernu napewno nie odpuszczę;)
    Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.com/2017/08/15-kamil-stoch-2-podziekowania.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

  2. Gratulacje :)
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Zapraszam na nowy post na moim blogu https://mojapasjasportaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, szkoda tylko,że trochę rozmazany. Jednak sukces niepodważalny ;)

    OdpowiedzUsuń