środa, 24 lutego 2016

100. Paolo Maldini !! - Wymarzony !

Kiedy niecały rok temu zaczynałem zbierać autografy, nie wiedziałem że to zajęcie jest tak bardzo wciągające. Nawet przez myśl mi nie przyszło że po roku będę miał w swojej kolekcji 100 podpisów pochodzących od fantastycznych osób. Nigdy bym też nie przypuszczał że uda mi się zdobyć właśnie ten oto podpis legendy Milanu- Paolo Maldiniego !

Wyobraźcie sobie że lubicie coś robić. I robicie to ponad 1000 razy - 16 lutego 2008 roku w meczu 23 kolejki włoskiej Serie A pomiędzy Milanem a Parmą Paolo rozegrał swój 1000 mecz w profesjonalnej karierze. Jak wyliczyli dziennikarze Maldini z tysiąca meczów aż 981 rozegrał w pierwszej jedenastce czy to Milanu czy reprezentacji Włoch, przeważnie z opaską kapitana, a w 916 spotkaniach grał przez pełne 90 minut !!

O wielkości tego zawodnika może świadczyć również fakt, że wraz z legendarnym Franco Baresim tworzyli najlepszy duet obrońców w historii piłki nożnej - zagrali razem 196 spotkań a Milan stracił w nich tylko 23 bramki...

Paolo Maldini w swojej karierze wygrywał  wiele trofeów : m.in. wygrał Ligę Mistrzów 5 razy ( tyle samo co Barcelona i Bayern w historii), 7 razy mistrzostwo Włoch, 5 razy Superpuchar Europy czy 5 razy Puchar Włoch. Jest również zdobywcą indywidualnych osiągnięć takich jak miano najlepszego piłkarza Ligi Mistrzów (2003), czy najlepszego obrońcy Ligi Mistrzów ( 2007). Co ciekawe, a zarazem krzywdzące Maldini nie wygrał nigdy Złotej piłki dla najlepszego piłkarza świata ( w 1994 i w 2003 roku zajmował 3 miejsce w tym plebiscycie).


Oczywiście autograf należy do wymarzonych. I kiedy znalazłem ofertę kupna po naprawdę śmiesznej cenie od osoby, która zdobyła go osobiście ( i potwierdziła to zdjęciem) to nie mogłem czekać zbyt długo :) Autograf złożony na oficjalnej pocztówce AC Milan - co tylko dodaje uroku temu podpisowi.

Jak zdobyty :  Kupno
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak !!!


9 komentarzy: