sobota, 4 marca 2017

219. Marco Reus

Cześć,
Ostatnio zaczęły się u mnie pojawiać odpowiedzi z niemieckiej BVB - bardzo się z tego cieszę, bo wysłałem do nich kilka listów i mam nadzieję, że w najbliższym czasie wrócą do mnie. Dziś chciałem zaprezentować autograf pochodzący od Marco Reusa. Reus gra w Borussi Dortmund od 2012 roku i bardzo szybko zdobył sympatię kibiców niemieckiego klubu.  Jego przywiązanie do barw BVB widać na każdym kroku, a objawiało się to m.in. odmowom transferu choćby do Bayernu Monachium czy Manchesteru City przez samego zawodnika. 
Jeśli chodzi o występy w Reprezentacji Niemiec to nie ma chyba bardziej pechowego zawodnika od Marco Reusa. Przez kontuzję nie wystąpił w finałach Mistrzostw Świata 2014 w Brazylii. Dwa lata później kontuzja wyeliminowała tego zawodnika z finałów Mistrzostw Europy 2016 we Francji. Ogromna szkoda, bowiem strata tak wartościowego piłkarza jest odczuwalna nawet w tak mocnej Reprezentacji jaką mają Niemcy.

Poniższe zdjęcie oraz druga karta klubowa wędrują na wymianę:


Jak zdobyty : Prośba na adres :
Marco Reus
Borussia Dortmund
BVB - Merchandising
Felicitasstrasse 2
44263 Dortmund
Deutschland

Ile czekałem: 50 dni
Jakość : Oryginał

7 komentarzy: