czwartek, 2 czerwca 2016

125. Birkir Bjarnason

Cześć,
Ostatnio mam bardzo niewiele czasu, ale mimo to walczę żeby nie zaniedbać bloga. Mam również nadzieję, że pod koniec miesiąca wszystko wróci do normy i pojawią się tutaj regularne wpisy.
Dziś chciałbym przedstawić autograf od Islandzkiego pomocnika FC Basel - Birkira Bjarnasona.

Nie będę ukrywał, że autografy reprezentantów swoich krajów stanowią ważny punkt mojej kolekcji. A że dzisiejszy bohater tego wpisu reprezentuje Islandię już od 2010 roku to bardzo chciałem mieć w swojej kolekcji jego autograf. Nawet pomimo faktu, iż w CV piłkarza trudno doszukać się dobrze znanych europejskich klubów. Włoska Sampdoria czy Pescara to jednak zbyt małe europejskie marki, żeby można było się z powodzeniem pochwalić.

Nie mniej jednak, bardzo podoba mi się gra tego zawodnika. Nie jest to zawodnik, którego gra może porywać, ale to bardzo solidny ofensywny pomocnik. Cieszę się z tego autografu, zwłaszcza że zdobyty praktycznie bez wysiłku- po napisaniu maila do FC Basel.

Jak zdobyty :  Prośba na adres: info@fcb.ch
Ile czekałem: ---
Jakość: Oryginał

5 komentarzy: