piątek, 30 października 2015

73. Ruud van Nisterlooy !

Cześć,
Dziś zaprezentuję podpis znakomitego holenderskiego napastnika, który otrzymałem dwa dni temu. Należy on do samego Ruuda van Nisterlooy'a !
Ruud van Nisterlooy to były piłkarz wielkich klubów takich jak : Manchester United - 95 bramek w 150 meczach, Real Madryt - 46 bramek w 68 meczach, PSV czy HSV.
Ostatnim klubem w jego karierze była hiszpańska Malaga.
Łącznie w zawodowej karierze zagrał 449 meczy strzelając w nich 249 bramek !!

Znakomity piłkarz, jeden z moich ulubieńców z dziecięcych lat. Doskonale pamiętam jego styl poruszania się, sposób zdobywania bramek i cieszynki po każdej z nich.

Autograf jak najbardziej cenny, chociaż nie wymarzony. Do Ruuda wysłałem 4 zdjęcia, kopertę zwrotną, list z prośbą oraz IRC. Otrzymałem wszystko podpisane, a Ruud dorzucił kartę z dedykacją podpisaną markerem i długopisem. Zdjęcia niestety trochę się rozmazały, ale przynajmniej wróciły wszystkie do mnie podpisane.


                                                
                                                     Zdjęcia poniżej wędrują na wymianę:

Jak zdobyty :Prywatny adres Ruuda
Ile czekałem: 47 dni
Oryginalny : Tak !!!

6 komentarzy: