piątek, 27 maja 2016

123. Oliver Kahn

Cześć,
Dzisiaj podpis, który otrzymałem już bardzo dawno temu, ale jakoś nie było po drodze mi go zaprezentować. Zapewne większość z was ma już ten podpis w swojej kolekcji, ponieważ "bardzo łatwo" go zdobyć. Dlaczego bardzo łatwo wsadziłem w "" ? Ponieważ sam wysłałem 3 albo 4 maile, zanim ten autograf znalazł się w mojej kolekcji. A bardzo zależało mi na podpisie tego legendarnego bramkarza reprezentacji Niemiec. 

Oliver Kahn to żywa legenda Bayernu Monachium - w tym zespole grał  przez 14 lat !! W tym czasie zagrał 429 oficjalnych meczów w niemieckim zespole. 
Niesamowity bramkarz - bez wątpienia można mu przylepić etykietkę jednego z najlepszych bramkarzy w historii piłki nożnej. Wybierany najlepszym bramkarzem świata w 1999, 2001 i 2002 roku. Nosi również tytuł najlepszego piłkarza Mistrzostw Świata 2002 które odbyły się w Korei i Japonii.  

Ogromnie się cieszę, że mam ten podpis w swojej kolekcji!

Jako że Oliver Kahn do koperty wrzucił dwie podpisane karty, jedną jestem skłonny wymienić - bo nie wiem czy ten legendarny bramkarz jeszcze odpisuje na prośby z maila.

Jak zdobyty :  Prośba na adres: info@titaneon.de
Ile czekałem: 231 dni od pierwszej prośby !
Jakość: Oryginał

6 komentarzy: