poniedziałek, 1 czerwca 2015

27. Felix Baumgartner

Czołem,

Zaczyna się sesja, więc niestety będę musiał ograniczyć działalność na blogu, ale mam nadzieję że w międzyczasie przyjdzie sporo listów od osób do których wysyłałem prośby.

Dzisiaj prezentuję podpisy od Felixa Baumgartnera - austriackiego skoczka spadochronowego, który 14 października 2012 roku wykonał skok z granicy kosmosu, z wysokości ponad 38 km. Pobił przy tym trzy rekordy: najwyższy lot balonem, najwyższa wysokość skoku spadochronowego oraz najwyższa prędkość swobodnego spadania.

Niestety, jego sukces uruchomił lawinę prób i jego rekord przetrwał tylko 2 lata, po czym został pobity przez Alana Eustace'a 24 października 2014 roku....

Felix jest również rekordzistą świata jeśli chodzi o najniższy skok BASE JUMP - w 1999 roku skoczył z ramienia posągu Chrystusa w Rio De Janeiro ( 29 metrów). rekord ten jest nie pobity po dzisiejszy dzień :)

Do Felixa wysłałem list z prośbą, dwa zdjęcia, kopertę zwrotną oraz kupon IRC. Czekałem 27 dni i otrzymałem podpisane zdjęcia z powrotem. Felix dorzucił także dwie podpisane ulotki od siebie, co odebrałem jako bardzo miły gest tego skoczka.






Jak zdobyty : Prośba na prywatny adres do Szwajcarii
Ile czekałem: 27 dni
Oryginalny : Tak




Jedno zdjęcie, ostatnią ulotkę i adres przeznaczam na wymianę 

6 komentarzy: