poniedziałek, 24 sierpnia 2015

52. Zbigniew Boniek

Cześć,
Dzisiaj autograf zdobywany na raty - należy on do prezesa PZPN Zbigniewa Bońka. Zbigniew Boniek to bez wątpienia jeden z najwybitniejszych  graczy polskiej piłki nożnej, czego potwierdzeniem jest umieszczenie tego zawodnika w rankingu FIFA 100 ( zrzeszających stu najwybitniejszych piłkarzy w historii).
Zbigniew Boniek był uczestnikiem 3 finałów mistrzostw świata ( zagrał 16 meczy i strzelił w nich 6 bramek). Jest również brązowym medalistą finałów mistrzostw świata w Hiszpanii 1982 roku ( złota drużyna Kazimierza Górskiego).

Kariera klubowa Zbigniewa Bońka zaczęła się w Zawiszy Bydgoszcz, aby następnie poprzez Widzew Łódź trafić do słynnego Juventusu. W Juve zagrał 81 meczy strzelając w nich 14 bramek, a następnie przeszedł do AS Romy, dla której zdobył 17 bramek w 76 meczach.

Autograf jak wcześniej wspominałem zdobyty na raty, ponieważ wysłałem prośbę ze zdjęciami na adres PZPN-u i otrzymałem swoje zdjęcia nie podpisane wraz z podpisaną kartą reprezentacyjną Polski. Nie poddałem się, napisałem drugi list w którym wyjaśniłem wartość tego autografu dla mnie i dołączyłem te same zdjęcia. Tym razem się udało i po 38 dniach wróciły do mnie podpisane.
Dwa podpisy poniżej wędrują na wymianę:

Jak zdobyty : Prośba na adres :
 
Polski Związek Piłki Nożnej
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7
02-366 Warszawa

Ile czekałem: 38 dni na zdjęcia
7 dni na kartę reprezentacyjną

Oryginalny :  Tak

4 komentarze:

  1. Gratulację!

    Zapraszamy na nowy post :) -> http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację!

    Zapraszamy na nowy post :) -> http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń