sobota, 13 czerwca 2015

30. Cristiano Ronaldo - WYMARZONY !

Cześć!
Dzisiaj prezentuję drugi wymarzony podpis, który otrzymałem w zeszły piątek.
Należy on do obecnie najlepszego piłkarza świata Cristiano Ronaldo !

Tego zawodnika albo się podziwia, albo nienawidzi. Kibice piłkarscy podzielili się bowiem na dwie grupy: jedna z nich uważa CR7 za najlepszego piłkarza świata, druga twierdzi z kolei że to Messi zasługuje na ten zaszczytny tytuł.

Oczywiście ja należę do tej pierwszej grupy- z całym szacunkiem dla Leo Messiego, ale po prostu jego styl gry mi nie imponuje. Według mnie Leo Messi ma niesamowity talent, z kolei Cristiano Ronaldo ten talent sobie sam wypracował ciężką pracą.

Cristiano Ronaldo jest niesamowitym przykładem, że ciężką pracą można dojść aż na sam szczyt. Kiedyś Jerzy Dudek powiedział, że CR7 zostawał po treningach na wiele godzin, by doskonalić swoje rzuty wolne.
Jest to także przykład człowieka o olbrzymim sercu. Podczas Mundialu w Brazylii głośna była sprawa pewnej rodziny, która napisała do CR7 list z prośbą o koszulkę z autografem, którą następnie mogliby sprzedać, a pozyskane pieniądze przeznaczyć na operację chorego syna. Cristiano przekazał całą potrzebną sumę na operację, a w trakcie Mundialu grał z dziwną fryzurą, która była gestem solidarności z tymże chłopcem. Wycięcie na głowie symbolizowało blizny, które zostaną na głowie tego chłopca na całe życie...

Cristiano Ronaldo pomaga dzieciom na każdym kroku, angażując się w różne akcje charytatywne. Nie posiada tatuaży, ponieważ regularnie oddaje krew i nie chce mieć zbyt  długiej przerwy między kolejnymi akcjami.

Do Cristiano Ronaldo wysłałem list z prośbą, jedno zdjęcie, kopertę zwrotną z adresem i kupon IRC. Otrzymałem wymarzone, najcenniejsze zdjęcie w mojej kolekcji podpisane ZŁOTYM pisakiem (z tego co widziałem złoty podpis to niezwykła rzadkość).
Ogromnie się cieszę, że mam ten podpis - o takich podpisach się marzy i śni - marzenia jednak się spełniają, tylko trzeba zrobić krok żeby je zrealizować !

Jak zdobyty : Prośba na prywatny adres CR7
Ile czekałem: 20 dni
Oryginalny : Tak!! Najcenniejszy w mojej kolekcji !

16 komentarzy: