wtorek, 1 grudnia 2015

80. Dani Alves

Cześć,

Dzisiaj prezentuję wam mega cenny autograf, który dotarł do mnie tydzień temu - ale dopiero dzisiaj postanowiłem go opublikować. Należy on do brazylijskiego obrońcy Barcelony- Daniego Alvesa !
Jak już kilka razy wcześniej wspominałem na blogu - nie jestem zbyt wielkim fanem Barcelony, ale doceniam niektórych piłkarzy właśnie z tego klubu. Jednym z nich jest właśnie Dani Alves. Co tu można o nim pisać? Chyba same superlatywy. Obecnie jest jednym z najlepszych ( o ile nie najlepszym) prawym obrońcą na świecie. Myślę że jeśli chodzi o bocznych obrońców to śmiało można porównywać go do legendy Realu Madryt- Roberto Carlosa. Latem tego roku krążyły plotki o możliwym opuszczeniu Barcelony przez Alvesa, ale jednak zawodnik zdecydował się zostać w klubie.

Do Daniego Alvesa wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną, kupon IRC oraz 3 zdjęcia. Zdjęcia wróciły do mnie niepodpisane ( podobnie jak u większości kolekcjonerów, którzy otrzymali ten podpis) a Dani dorzucił bardzo ładną, plastikową kartę Barcelony z dedykacją i pozdrowieniami. Oprócz tego w kopercie był bardzo miły list, również podpisany przez piłkarza.

Jak zdobyty : Prośba na prywatny adres
Ile czekałem: 54 dni
 Oryginalny : Tak !

7 komentarzy: