niedziela, 3 września 2017

283. Selena Gomez

Cześć,
Ostatnio coraz częściej przeglądam aukcje internetowe, ponieważ zauważyłem że czasami można nabyć świetne autografy za naprawdę niewielką cenę. Tak było z autografem Seleny Gomez. Trafiłem na aukcję charytatywną plakatu z osobistym podpisem piosenkarki. Podpis Seleny co prawda nie był moim wymarzonym autografem, ale chciałem go mieć w swojej kolekcji. Pomyślałem, co mi szkodzi wziąć udział w licytacji - zwłaszcza że cel jest szlachetny. Licytację udało mi się wygrać za naprawdę bardzo fajną cenę. Myślę że nie tylko ja wygrałem, bo powiększając swoją kolekcję o ten niezwykle cenny podpis, jednocześnie pomogłem komuś, komu pieniądze były bardzo potrzebne. Obustronna korzyść - to jest to co lubię najbardziej !

Co do samego podpisu: Podpis został złożony markerem na ślicznym plakacie formatu A3 i prezentuje się naprawdę świetnie. Niestety również i tym razem poczta polska się nie popisała i koperta z autografem przyszła strasznie wymiętolona... Nie mniej jednak myślę o oprawieniu plakatu w antyramę i wywieszeniu go gdzieś w pokoju- niestety nie posiadam albumu na takie duże zdjęcia :)

Jak zdobyty : Wygrana w licytacji
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://grafkamil.blogspot.com/2017/09/231-grigorij-aguta.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/09/328-mats-hummels.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłeś mnie tym podpisem :) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego :)?
      Nie samą piłką nożną żyje człowiek - zresztą zobaczysz za jakiś czas ;)

      Usuń