sobota, 27 lipca 2019

560. Artur Sarnat

Cześć,
Dziś chciałbym przedstawić autograf, który dostałem od Artura Sarnata. Artur to polski piłkarz. Występował na pozycji bramkarza.
Wychowanek Wawelu Kraków. Rozegrał 181 meczów w I lidze w barwach Wisły Kraków i Polonii Warszawa. Będąc graczem tej pierwszej drużyny występował w latach 1998–2001 w europejskich pucharach, m.in. w spotkaniach z Parmą, FC Porto, Barceloną i Interem Mediolan. Był także zawodnikiem tureckiego Diyarbakırsporu, z którego odszedł ze względu na niewywiązanie się pracodawcy z zobowiązań finansowych. Karierę piłkarską zakończył w Kmicie Zabierzów po rundzie jesiennej sezonu 2007/2008. 1 lipca 2011 roku został trenerem bramkarzy Garbarni Kraków.
W lipcu 2011 roku został ukarany roczną dyskwalifikacją w zawieszeniu na trzy lata przez Polski Związek Piłki Nożnej w związku z czynami korupcyjnymi w klubie Świt Nowy Dwór Mazowiecki. Dodatkowo musiał zapłacić 10 tysięcy złotych kary.
Syn Ryszarda, byłego piłkarza m.in. Wisły Kraków i Cracovii. 
Autograf zbierałem osobiście, na meczu oldboyów Wisły Kraków. 

Drugi autograf wędruje na wymianę:

Jak zdobyty :
Osobiście
 Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

5 komentarzy:

  1. Hallo Artur,jestem Kolegom od Twojego Taty Ryszarda Sarnata. Ja mieszkamy w Niemczech Hamm /Westf.,nazywa się Mieczysław Dul,ja chciałem do Papy Zadzwonić ale nie mam Nr.Tel. Muj jest
    +34 616769624.Życzymy całej Wasze Rodzinie Szczęśliwego Nowego Roku,Irena z Mietkiem.

    OdpowiedzUsuń