piątek, 22 marca 2019

500. David Beckham

     Oto i on, dokładnie mój pół tysięczny autograf na blogu (a zarazem setny należący do piłkarzy związanych z Milanem) autograf pochodzący od Davida Beckhama. Na autograf angielskiego pomocnika miałem chrapkę już od początku swojej kolekcjonerskiej przygody- był to jeden z moich wymarzonych podpisów do zdobycia. Oczywiście pisałem prośby na różne adresy ale kończyły się one fiaskiem. Z pomocą przyszedł mi kilka miesięcy temu pewien angielski kolekcjoner, który zbierał Davida osobiście. Po bardzo długich negocjacjach udało mi się wreszcie wyciągnąć od niego podpis tego legendarnego piłkarza !
Davida Beckhama znają chyba wszyscy sympatycy piłki nożnej. W swojej jakże wielkiej karierze grał w najlepszych klubach świata: Manchesterze United, Realu Madryt, AC Milan czy PSG. W każdym z tych klubów był niezależnie od wieku wyróżniającą się na tle innych postacią. Dla Reprezentacji Anglii zagrał 115 spotkań, strzelając w nich 17 bramek. Wystąpił na takich wielkich turniejach jak Mistrzostwa Świata 1998, 2002 i 2006 a także na Mistrzostwach Europy 2000 i 2004. Został wpisany na listę najlepszych piłkarzy XX wieku.
Oczywiście autograf zaliczam do wymarzonych i jednych z najcenniejszych w mojej kolekcji. 

Jak zdobyty : Wymiana
 Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

5 komentarzy: