wtorek, 14 lipca 2015

41. Łukasz Piszczek

Witajcie,

Dzisiaj prezentuję znany autograf piłkarza z naszego rodzimego podwórka - mowa tutaj oczywiście o Łukaszu Piszczku.

Postać nie wymaga raczej bliższej charakterystyki. Jest to obecnie jeden z najlepszych polskich piłkarzy, na którym opiera się gra reprezentacji.  Kiedyś o niego zabiegał według plotek sam Real Madryt!.
Mało kto natomiast wie, że Łukasz grając w Hercie Berlin występował w roli... napastnika - aby zostać przemianowanym bodajże w 2009 roku na bocznego obrońcę.

Do Łukasza wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną ze znaczkiem oraz 3 zdjęcia. Otrzymałem wszystkie podpisane plus Łukasz dorzucił dwie podpisane karty Borussi Dortmund  ( o które nie prosiłem). Bardzo miły gest ze strony piłkarza. Pisałem na adres prywatny.

Dwa zdjęcia oraz karta bez dedykacji trafiają na wymianę.



Jak zdobyty : Prywatny adres
Ile czekałem: 20  dni
Oryginalny : Tak

4 komentarze: