poniedziałek, 23 listopada 2015

78. Louis van Gaal

Cześć,

Jakiś czas temu przeglądałem zdjęcia, które kiedyś zaniosłem do fotografa ale nie zostały nigdy wysłane. Znalazłem trzy zdjęcia obecnego trenera Manchesteru United - Louisa van Gaal-a i postanowiłem je wysłać do holenderskiego szkoleniowca.
Louis van Gaal to przykład świetnego trenera piłkarskiego, który jednak nie był nigdy rewelacyjnym piłkarzem. Owszem, znajdą się tacy, którzy będą bronić holendra - ale prawda jest taka że van Gaal nigdy nie wybił się ponad ligową przeciętność jako zawodnik. Grał w seniorskich drużynach Sparty Rotterdam czy Az Alkmaar gdzie zagrał ponad 250 spotkań.

Jako trener prowadził m.in. Barcelonę, Bayern, Az Alkmaar czy reprezentację Holandii. Obecnie trener Manchesteru United, pod którego wodzą Czerwone Diabły grają naprawdę dobrą piłkę nożną.
Potwierdzają się moje słowa z początku tego wpisu - że nie trzeba być świetnym piłkarzem, żeby być bardzo dobrym piłkarskim trenerem. O tym jak trudna bywa kariera trenera przekonał się m.in. Filippo Inzaghi, Claurence Seedorf czy Gennaro Gatusso.


Dwa poniższe zdjęcia wędrują na wymianę :

  Jak zdobyty :   Prośba na adres :


Louis van Gaal
Manchester United
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
England

Ile czekałem: 15 dni
Oryginalny : Tak
Ciekawostka: Koperta oraz zdjęcia pachniały bardzo ładnymi ( i pewnie drogimi) perfumami męskimi :)

5 komentarzy: