czwartek, 17 września 2015

60. John Terry - WYMARZONY !!

Czołem,
Obiecałem dziś zaprezentować coś wyjątkowego - i proszę bardzo: oto autograf samego Johna Terrego!!
John Terry - postać której nie trzeba szerzej przestawiać. Niebieskie serce londyńskiej Chelsea, wielokrotnie ratował ich przed porażką swoimi interwencjami w końcówkach. Świetny obrońca, zapora nie do przejścia, kapitan, człowiek który całą swoją karierę spędził właśnie w tym klubie ( nie licząc wypożyczenia do Nottingam Forrest). W barwach Chelsea zagrał 457 oficjalnych meczy, w których strzelił 39 bramek.
John Terry to również autor pechowego karnego z finału Ligi Mistrzów z 2008 roku. Przed wykonaniem 11, poślizgnął się przez co jego strzał został łatwo wybroniony przez bramkarza Manchesteru. Dodajmy, że to był strzał na wagę pucharu -gdyż ten pechowy incydent zupełnie odwrócił losy jedenastek... Sam John Terry po przegranym finale przez kilka miesięcy obwiniał siebie za porażkę...

Jednym słowem, fantastyczny autograf od fantastycznego człowieka!! Bardzo się cieszę, że John mi odpisał, a na dodatek podpisał wszystkie trzy zdjęcia, bo widziałem że nie każdy ma tyle szczęścia i niektórzy dostają podpisaną kartę Chelsea.

Do Johna wysłałem list z prośbą, trzy zdjęcia, kopertę zwrotną i IRC. Czekałem dość długo, ale warto było tyle czekać na wymarzony podpis. Zdjęcie poniżej, przeznaczam z bólem serca na wymianę, ale ponieważ ten autograf jest dla mnie niezwykle ważny wymienię je na coś wyjątkowego.


Jak zdobyty : Prośba na adres :
 
Cobham Training Centre
64 Stoke Road
Stoke D'Abernon
Surrey KT11 3PT
UK
Ile czekałem: 107 dni
Oryginalny : Tak !!!


5 komentarzy: