poniedziałek, 21 września 2015

61. Wilde- Donald Guerrier

Witajcie,
Dzisiaj podpis piłkarza z naszej rodzimej ligi. Jak wspominałem dużo wcześniej - nie jestem fanem polskiej ekstraklasy- wręcz uważam ją za bardzo słabą pod względem poziomu piłkarskiego ( co nie zmienia faktu, że zdarzają się ładne zagrania, akcje i gole).
Jednakże w naszej rodzimej lidze gra kilku zawodników, na których podpisach mi szczególnie zależy. Jednym z takich autografów jest podpis haitańskiego pomocnika Wilde- Donalda Guerriera.

Wilde Donald Guerrier to czołowy piłkarz reprezentacji Haiti. Owszem, reprezentacja Haiti w rankingu to poziom Maroka, Chin, Armenii czy innych egzotycznych krajów. Nie mniej jednak obecność reprezentanta swojego kraju w naszej rodzimej lidze to niestety rzadkość - tym bardziej, jeśli jest to zawodnik, który wychodzi zawsze w pierwszym składzie.
Wilde Donald Guerrier to również podstawowy zawodnik Wisły Kraków i jeden z jej lepszych strzelców w tym sezonie ( najprawdopodobniej będzie walczył z Nikoliciem o tytuł najlepszego obcokrajowca naszej ligi).
Cieszę się, że mogę mieć podpis tego piłkarza w swojej kolekcji. Zwłaszcza, że jest to ciekawy autograf - bardzo trudny do podrobienia :)


Drugie zdjęcie jestem w stanie przeznaczyć na wymianę. Podpisy zdobyte osobiście, po jednym z treningów.

Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Oryginalny : Tak

3 komentarze: