wtorek, 12 lipca 2016

136. Thiago Motta

Witajcie,
Wakacyjna posucha trwa - czyli nie dostaję niemal żadnych nowych podpisów, nie licząc tych z wymian- ale na szczęście zostało mi do zaprezentowania sporo autografów, które otrzymałem jeszcze na początku roku. Takim podpisem jest autograf Thiago Motty. 
Thiago Motta swoją wielką piłkarską przygodę zaczynał w Barcelonie B, skąd dzięki dobrym występom przebił się do podstawowej drużyny z Hiszpanii. W Barcelonie spędził 6 lat, a następnie przeniósł się do Atletico, potem włoskiej Genoi, Interu Mediolan aż w końcu dotarł do francuskiego PSG. We Francji najprawdopodobniej będzie rywalizował z naszym Grzegorzem Krychowiakiem,  ale myślę, że nasz Reprezentant spokojnie wygra tą walkę, bo Motta swoje najlepsze lata ma już za sobą. 
Thiago Motta reprezentował Włochy podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, gdzie zajął wraz z Włochami 2 miejsce. 

Jak zdobyty :  Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

7 komentarzy:

  1. Gratulacje ☺
    I zapraszam: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/07/55-katarzyna-skowronska-dolata.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    autografyipamiatkisportowe.blogspot.com/2016/07/edwin-van-der-sar.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Glatuluję. Dodasz mojego bloga do ulubionych? Ja już dodałem Twojego. autografydziadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń