piątek, 12 stycznia 2018

332. Andrea Conti

Przez ostatnie dwa miesiące prezentowałem autografy, które zdobyłem osobiście podczas wizyty Młodzieżowej Reprezentacji Włochów w Polsce. Wiem, że zanudziłem was nieco tymi autografami-nie było elementu zaskoczenia, można się było spodziewać co będzie w następnym poście. Zdaję sobie sprawę również z tego, że większość tych piłkarzy jest mniej znana- ale mam nadzieję, że rozwiną się na naprawdę wartościowych piłkarzy. W międzyczasie oczywiście przeprowadzałem cały czas wymiany, a ich efekty będziecie mogli zobaczyć w następnych postach. 
Dziś ostatni autograf jaki zdobyłem osobiście w Krakowie - a należy on do młodego wahadłowego Milanu - Andrea Contiego. Andrea jest uważany za jednego z najlepszych młodych zawodników na tej pozycji, ale zaraz po Młodzieżowych Mistrzostwach Europy doznał paskudnej kontuzji i dopiero teraz, po półrocznej przerwie wraca do gry. Mam nadzieję, że wróci jako znacznie silniejszy zawodnik i w pełni udowodni swoją wartość !

Jak zdobyty : Osobiście
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

6 komentarzy: