sobota, 6 czerwca 2015

28. Stephan El Shaarawy !

Cześć,

Miałem nie publikować nic w tym tygodniu, ale dzisiaj coś wyjątkowego!
Wczoraj wróciłem późno do domu, w pokoju czekały aż cztery zagraniczne listy - dwa z nich zawierały moje wymarzone autografy, a jeden z nich podpis, którego się nie spodziewałem dostać. Dzisiaj słówko o tym ostatnim : Jest to autograf Stephana El Shaarawy'ego!!

El Shaarawy to włoski piłkarz pochodzenia egipskiego, grający w klubie AC Milan. To właśnie grając w Milanie ocierał się o tytuł króla strzelców w sezonie 2012/2013, utrzymując AC Milan na pucharowym miejscu. Wtedy też usłyszał o nim cały świat, budząc zainteresowanie takich klubów jak Manchester City, PSG czy Real Madryt.

El Shaarawy to również najmłodszy strzelec Milanu w Lidze Mistrzów -w meczu przeciwko Zenitowi  strzelił gola mając 19 lat i 242 dni.
Obecnie jak cała drużyna Milanu przeżywa lekki kryzys, ale myślę że Stephan El Shaarawy ma naprawdę wielki potencjał i będzie jednym z najlepszych graczy.

Autograf wyjątkowy, choćby z tego powodu, że nie znalazłem na ŻADNYM blogu polskim czy zagranicznym podpisu tego gracza na własnym zdjęciu  . Z racji tego, nie podaję adresu na który pisałem.
Do Stephana wysłałem list z prośbą, kopertę zwrotną i zdjęcie formatu 10x15 ( zawsze wysyłam te formatu 15x21 cm) i nie sądziłem że dostanę odpowiedź. A tu jednak życie pokazuje że warto próbować.



Jak zdobyty : -
Ile czekałem: 45 dni
Oryginalny :???

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zazdro :D
    Dodajemy do polecanych?
    autografykoxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i
    Zapraszam na nowy wpis!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2015/10/131-grzegorz-krychowiak-po-raz-drugi.html
    i zachęcam do dodania do ulubionych! :) Oczywiście z mojej strony jest to odwzajemnione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to jest org to ja jestem księdzem

    OdpowiedzUsuń