wtorek, 13 grudnia 2016

191. Adam Małysz

Cześć,
Dzisiaj prezentuję autograf od naszego najwybitniejszego skoczka narciarskiego w historii - Adama Małysza. Nie tak dawno czytałem, że nazwisko Małysza jest drugim po Pudzianowskim najbardziej znanym polskim nazwiskiem za granicą jeśli chodzi o sportowców. Trudno się temu dziwić, Adam Małysz przez swoją karierę wypracował sobie niezwykłe miejsce wśród wszystkich sportowców.
Długo można wyliczać jego sukcesy : czterokrotny medalista olimpijski, czterokrotny mistrz świata, czterokrotny zdobywca Pucharu Świata ( w tym trzykrotny z rzędu) czy tryumfator Turnieju Czterech Skoczni. Do pełni szczęścia Adamowi brakowało tylko złotego medalu olimpijskiego i tytułu zdobytego z drużyną.  Czterokrotnie wybierany najlepszym sportowcem Polski. Łącznie wygrał w swojej karierze 39 konkursów Pucharu Świata ( 1996- 2011), a 92 razy stawał na podium Pucharu Świata.
Po skończonej przygodzie ze skokami trzykrotnie uczestniczył w Rajdzie Dakar, a w kwietniu 2013 roku odniósł swoje pierwsze rajdowe zwycięstwo. Obecnie pełni funkcje dyrektora  Polskiego Związku Narciarskiego.

Do Adama Małysza wysłałem na początku tego roku list i trzy zdjęcia. Pisałem na adres prywatny, który bardzo łatwo znaleźć w Internecie. Czekałem bardzo długo na odpowiedź - bo aż 254 dni - szczerze mówiąc już wątpiłem w odpowiedź od skoczka, ale warto było czekać ponieważ otrzymałem swoje trzy zdjęcia podpisane oraz podpisane dwie piękne karty. W związku z tym zdjęcia wędrują na wymianę. 

Wszystkie zdjęcia poniżej wędrują na wymianę: 
Jak zdobyty : Prośba na adres prywatny
Ile czekałem: 254 dni
Jakość: Oryginał

4 komentarze: