poniedziałek, 13 lutego 2017

212. Frank Lampard - WYMARZONY !

Cześć,
Doskonale zdaję sobie sprawę, że ostatnio prezentowałem wam podpisy od osób których nazwiska nie powalały na ziemię i są stosunkowo łatwe do zdobycia dla każdego kolekcjonera. Nie mniej jednak w kilku następnych postach postaram wam się to wynagrodzić i zaprezentować wam niezwykle cenne podpisy, które znalazły się w mojej kolekcji. Na pierwszy ogień chcę zaprezentować autograf od żywej legendy Chelsea Londyn - Franka Lamparda!
Frank Lampard był zaraz po Kace drugim moim ulubionym piłkarzem. To właśnie dzięki tym piłkarzom pokochałem piłkę nożną oraz kluby Milan i Chelsea. O autograf Lamparda zabiegałem bardzo długo. Wysłanie listu do londyńskiej Chelsea nie wchodziło w grę, ponieważ Frank odszedł do Manchesteru City niemal w tym samym czasie, w którym ja zacząłem zbierać autografy. Pisałem do City prośbę o jego autograf - niestety bezskutecznie. Ta sama sytuacja pojawiła się, kiedy wysyłałem prośbę do amerykańskiego New York City. Wysyłałem list na prywatny adres Franka Lamparda - niestety dostałem niepodpisane zdjęcie w kopercie zwrotnej i do dziś zastanawiam się czy ten adres działał czy po prostu list trafił do kogoś innego, który postanowił zwrócić mi moją niepodpisana własność... Kiedy tak szukałem sposobu zdobycia autografu tego piłkarza, z pomocą przyszła mi kolekcjonerka Ola, z którą to się dogadałem w sprawie wymiany. I chcę tutaj oficjalnie jej podziękować za wymianę i za spełnienie mojego młodzieńczego marzenia zdobycia  podpisu tego zawodnika. Zwłaszcza, że podpis złożony jest na oficjalnej karcie NYC formatu A5 i prezentuje się naprawdę fantastycznie !

Tyle z moich wywodów. Może teraz co nieco o bohaterze dzisiejszego posta: Frank Lampard - człowiek który zapisał się złotymi literami w londyńskim klubie. Najlepszy strzelec dla Chelsea w historii - z 211 bramkami pobił blisko 43- letni rekord Bobbiego Tamblinga (weźcie poprawkę, że Lampard występował na pozycji pomocnika, a nie tak jak Tambling- napastnika).
Lampard jest również czwartym w historii piłkarzem pod względem liczby występów w Chelsea  - 558 oficjalnych spotkań. Jego indywidualne osiągnięcia to również bardzo długa lista : Najwięcej występów w Lidze Mistrzów w barwach Chelsea- 93, najwięcej spotkań z rzędu w lidze -164 ! czy najwięcej meczów w Reprezentacji Anglii - 100. Oprócz tego Frank Lampard zajął drugie miejsce w plebiscycie Złotej Piłki w 2005 roku. Przegrał wtedy z fenomenalnym Ronaldinho, więc to miejsce nie przynosi mu w żadnym wypadku wstydu i poczucia porażki.
Piłkarz zajmował również liczne miejsca w plebiscytach na piłkarza roku Chelsea, piłkarza roku FWA, piłkarza roku według kibiców, czy również zawodnika dekady w Premier League (2000-2009). 

2 lutego 2017 ogłosił zakończenie kariery piłkarskiej.


Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał !

6 komentarzy: