środa, 27 września 2017

291. Marco van Basten

Cześć,
Dzisiaj chciałem zaprezentować podpis jednej z wielu legend Milanu - Marco van Bastena! Van Basten był jednym z najskuteczniejszych i najbardziej utytułowanych zawodników lat 80 i 90. W ciągu całej swojej piłkarskiej kariery był związany tylko z dwoma klubami: Ajaxem Amsterdam oraz AC Milanem. W barwach Milanu zdobył sześć tytułów mistrza kraju oraz wiele innych indywidualnych wyróżnień - m. in. trzykrotnie Złotą Piłkę (1988,1989 oraz 1992). Wraz z innymi holendrami - Frankiem Rijkaardem i Ruudem Gullitem był na przełomie lat 80 i 90 wyróżniającym się graczem Milanu. Z Reprezentacją Holandii w barwach której rozegrał 58 spotkań zdobył Mistrzostwo Europy oraz brązowy medal na Euro 1992. Niedługo potem zakończył swoją piękną piłkarską karierę w wieku zaledwie 29 lat.
Niezmiernie cieszę się z autografu tego zawodnika u siebie w kolekcji. Jest to jeden z wymarzonych dla mnie autografów, a zdobyłem go dzięki wymianie z innym kolekcjonerem. Jakubie, jeśli to czytasz to wiedz że jestem Ci bardzo wdzięczny za ten autograf ! :)

Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

6 komentarzy: