piątek, 15 września 2017

287. Enrique Iglesias !

Cześć,
Niektórzy przyzwyczaili się do tego, że na moim blogu znajdują się głównie piłkarze i sportowcy. Czasami jednak nie potrafię oprzeć się pokusie zbierania takich perełek z innych dziedzin - stąd właśnie w mojej kolekcji podpisy od hiszpańskiego piosenkarza Enrique Iglesiasa !
Enrique Iglesiasa słyszał chyba każdy. Takie przeboje jak Duele el corazon, Hero, El Perdedor, Bailando, Bailamos, Subleme la radio, Do you know przez długi czas widniały na szczytach światowych list przebojów. Można śmiało powiedzieć że Enrique jest najlepszym hiszpańskim piosenkarzem na świecie. Ja osobiście przepadam za hiszpańską muzyką, hiszpański język uważam za jeden z najpiękniejszych na świecie i przyznaję się że czasami lubię posłuchać sobie ballad Enrique żeby się wyciszyć.
Autografy zdobyłem kupując go od kolekcjonera, który zbierał go osobiście.  Niezmiernie cieszę się z tech podpisów w swojej kolekcji. Autografy które posiadam zostały złożone na dużym zdjęciu oraz ulotce koncertowej. Są jednymi z najlepszych podpisów w mojej kolekcji !



Jak zdobyty :
Kupno
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Super autograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra za nim szaleje i chyba by życie oddała za jego podpis :D Oczywiście gratulauję
    https://cavronautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam - posiadam płytę z autografem Iglesiasa (nagroda z Rock Radia, razem z biletem na koncert w krakowskiej Tauron Arenie w 2016 r.), w razie zainteresowania - proszę o kontakt (Magic76@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń