środa, 17 czerwca 2015

31. Neymar

Hej !
Dzisiaj autograf od brazylijskiego piłkarza, którego przedstawiać nikomu nie trzeba - mowa oczywiście o Neymarze.
Neymara lubiłem już od czasów gry w Santosie i pomimo tego, że przeszedł do Barcelony za którą nie przepadam bardzo chciałem zdobyć jego autograf.

Myślę że Neymar to główny pretendent do złotej piłki za kilka lat po fantastycznych czasach Ronaldo i Messiego ( od 2008 roku tylko ta dwójka dzieli między sobą to trofeum). Już teraz w wieku 23 lat pokazuje swoje naprawdę wielkie umiejętności.

Do Neymara pisałem na adres prywatny ( jest on dość znany, ale jeśli ktoś nie zna to chętnie się wymienię). Wysłałem list z prośbą, kupon IRC, kopertę zwrotną i 3 zdjęcia, które wróciły do mnie podpisane. Dwa dolne zdjęcia przeznaczam na wymianę

Jak zdobyty : List na prywatny adres Neymara
Ile czekałem: 41 dni
Oryginalny : Tak

6 komentarzy:

  1. nie jest taki znany jego adres ja ciągle szukam i szukam i znaleść nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. 39 yr old Environmental Tech Walther Rand, hailing from Guelph enjoys watching movies like Major League and Scouting. Took a trip to Greater Accra and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. kliknij na zrodla

    OdpowiedzUsuń