piątek, 18 marca 2016

106. Karim Bellarabi

Czołem,
Stwierdziłem ostatnio, że muszę zacząć publikować autografy otrzymane po napisaniu prośby zbiorowej. Na pierwszy ogień wędrują więc podpisy zawodników Bayeru Leverkusen - dziś wpis o Karimie Bellarabim!

Karim Bellarabi to niemiecki napastnik, mający także marokańskie korzenie. Niestety jego CV jeśli chodzi o kluby piłkarskie jest dość ubogie i nie może się on pochwalić ani zdumiewającą liczbą występów, ani też wielkimi klubami w jego karierze. Jednak w Leverkusen gra bardzo dobrze - często oglądam mecze tego klubu piłkarskiego i Karim Bellarabi jest jednym z moich ulubionych piłkarzy tej drużyny - dlatego też cieszę się, że mogę mieć jego podpis w swojej kolekcji :)!

Jak już pisałem na wstępie- autograf zdobyłem pisząc prośbę zbiorową na adres Bayeru Leverkusen. Bayer jest jednym z bodajże trzech niemieckich klubów, do którego pisząc nie trzeba dołączać ani znaczka ani IRC a bardzo chętnie wysyłają ładne karty z podpisami ( podpisami- a nie tak jak Bayer Monachium autografami pisanymi przez maszynę)

Jak zdobyty :  Prośba na adres:
 Bayer 04 Leverkusen
Stadium BayArena
Bismarckstr. 122 - 124
51373 Leverkusen
Germany
Ile czekałem: 13 dni
Jakość : Oryginał

8 komentarzy: