czwartek, 26 kwietnia 2018

371. Emmanuel Eboue

Cześć,
Chociaż nie jestem wielbicielem autografów złożonych na kartach Panini, autografu od iworyjskiego obrońcy złożonego na tejże karcie nie mogłem sobie odmówić. I tak oto do mojej kolekcji drogą wymiany dotarł autograf pochodzący od Emmanuela Eboue ! Eboue piłkarską karierę rozpoczął w ASEC Abidżan, gdzie początkowo występował w drużynie juniorskiej. W pierwszym składzie zadebiutował w 2001. Wraz z zespołem zdobył tytuł mistrza kraju w 2001 i 2002. W latach 2002-2005 gracz KSK Beveren, gdzie zanotował występy w 70 ligowych spotkaniach. Pod koniec sezonu 2004/2005 podpisał kontrakt z Arsenalem. Posiada także obywatelstwo belgijskie.
Jako reprezentant Wybrzeża Kości Słoniowej wystąpił na Mistrzostwach Świata 2006, Pucharze Narodów Afryki 2006 i 2008, w którym jego kraj dotarł do finału. Debiut w kadrze zaliczył we wrześniu 2004, podczas spotkania z Sudanem.
Łącznie dla Arsenalu wystąpił w 132 spotkaniach zdobywając w nich 5 bramek. 

Jak zdobyty : Wymiana
Ile czekałem: -
Jakość: Oryginał

2 komentarze: