środa, 7 grudnia 2016

189. Jakub Błaszczykowski

Cześć, 
Dzisiaj podpis na którym mi szczególnie zależało. Co prawda mogłem spokojnie mieć go na zdjęciach, ale wolałem poszukać i otrzymać podpis Kuby Błaszczykowskiego na oficjalnych kartach. Kuba to według  mnie prawdziwy kapitan naszej Reprezentacji w piłce nożnej. Nigdy nie zawodzi, zawsze zostawia serce i płuca na boisku i zawsze można na niego liczyć. 
Zaczynał swoją piłkarską karierę w klubie KS Częstochowa, potem kolejnym przystankiem była krakowska Wisła, a następnie transfer do Borussi Dortmund. W niemieckim klubie grał 9 lat i zyskał sobie olbrzymią sympatię kibiców BVB. Do tego stopnia, że po ostatnim meczu Wolfsburga
(którego barwy teraz reprezentuje) z Borussią Dortmund Kuba dostał owacje na stojąco od sympatyków BVB.
Bez wątpienia jest to człowiek, który powinien być wzorem do naśladowania dla wielu młodych piłkarzy. 
Dla Reprezentacji zagrał 88 spotkań i zajmuje 7 miejsce jeśli chodzi o ilość meczów dla Reprezentacji Polski. Myślę że spokojnie znajdzie się w pierwszej trójce, a nawet ma wielkie szanse wyprzedzić Michała Żewłakowa (102 występy) i zostać samodzielnym liderem pod względem występów dla Reprezentacji Polski.

Co do samych podpisów: Karta Reprezentacyjna pochodzi z adresu prywatnego Kuby i czekałem na nią tylko 533 dni ! Co czyni ją najdłużej oczekiwanym przeze mnie podpisem. Karta BVB pochodzi z wymiany, natomiast karta Wolfsburga pochodzi z listu do niemieckiego klubu. 



Jak zdobyty : Każda karta w inny sposób
Ile czekałem: 533 dni na kartę Reprezentacji !!
Jakość: Oryginał

5 komentarzy: